2015. január 20.

Bemutatkozik Mészáros István keresztény versíró

Mészáros István az élet nagy kérdéseire keres válaszokat. Keresés közben azonban szép számú verset is írt a világ, a korszellem és a keresztény hit megtapasztalásának dolgairól. Fogadjátok szeretettel bemutatkozását, és buzdítunk mindenkit, hogy kattintson tovább a blogjára a versekért.

"Mészáros Istvánnak hívnak, de ez nem is fontos, hogy ki vagyok. Fontosabb az, hogy kié vagyok. Ha tudom, hogy kié vagyok, akkor az meghatároz. Informatikusként dolgozom és a kollégáimnak szerettem volna feltenni jó kérdéseket. Ebből a vágyból született néhány vers. Azt hiszem, hogy meg kell ismernünk, hogy a körülöttünk élők hogyan gondolkodnak s az ő rendszerükben feltenni a kérdéseket. Jézus ezt tette. Emberré lett és a szemünkbe nézve kérdez.

Itt találhatóak a versek:  http://www.rimfarago.blogger.hu/

Néhány jobbnak gondolt versem:

A király visszatér
Kihívás
A nagy mű
Élettartam garancia
Csak szavak
Lego
Krétapor
Együgyű vers
Sziklamászás
Menekülsz
Idő
Kérdés leendő halottakhoz
Boldogság

Bolondulás

Isten Áldását kívánom mindenkinek!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése