2011. november 6.

Vasárnapi útravaló: Egyedül Isten kegyelméből

A mai vasárnap az Ítélet vasárnapja. Ezzel kapcsolatban mutatnánk néhány történetet és videót, különböző stílusokban, ám hasonló mondanivalókkal. Érdemes elgondolkodnunk arról közben, hogy nem mindig azok ismerik Jézust, akikről mi azt gondoljuk, valamint hogy hogyan üdvözülhetünk?  A tetteink alapján? Amikor kiscsoportos ovis voltam, volt egy olyan gondolatom, hogy az élet egy lépcső a menny és a pokol között, ahol minden egyes jó vagy rossz tettem egy lépés fel- vagy lefele. Aki eléri valamelyiket, az meghal, és oda kerül. :) Mára ez egy kicsit megváltozott... Fogadjátok szeretettel a történeteket és a videót a TOVÁBB után!


Íme az első:
Három ember meghal, és felmennek a mennybe. Be is akarnak menni, de a kapuban egy ember megállította őket.
- Ki vagy te? - kérdezi a kapuban álló az első embert.
- Én egy híres evangélista vagyok, sok könyvet írtam, még televíziós szolgálatom is volt, és általam sok millió ember ismerte meg az Úr Jézust.
- Na ez mind szép és jó, de mondd csak, ismered az Úr Jézust?
- Persze hogy ismerem, hiszen mint már mondtam, én egy híres evangélista vagyok!
- Na és te kivagy? - Kérdezte a második embertől.
- Én híres pásztor vagyok, egész megagyülekezeteket pásztoroltam a Földön, az Istentiszteleteinket is sok millió ember nézte különféle televíziós csatornákon.
- Na, ez valóban csodálatos! De mondd csak, ismered az Úr Jézust?
- Persze hogy ismerem, hiszen én híres pásztor vagyok!
- Na és te ki vagy? - Kérdezte a harmadik embert.
- Amint azt magad is látod, én egy egyszerű öreg ember vagyok. Az életem gyorsan elmúlt, és ez idő alatt nem is tudtam semmi maradandót alkotni. Nem lettem híres prédikátor, sem gazdag, hanem egy kis házikóban éltem hosszú éveken át. Sokat imádkoztam, és azon igyekeztem, hogy hűséges maradhassak az én Istenemhez.
- Na és ismered az Úr Jézust?
- Igen Uram, ismerlek Téged.

A második:
Egy keresztyén ember azt álmodta, hogy a pokol kapujánál állt, és megkérdezte:
- Vannak itt katolikusok?
- Igen, hangzott a válasz.
- Protestánsok?
- Igen.
- Mások is?
- Igen!
Megszomorodva ment el onnét, majd a menny kapujához érkezett. Ott ugyanazokat kérdezte.
- Vannak itt katolikusok?
- Nincsenek, volt a válasz.
- Protestánsok?
- Azok sem!
- Hát akkor kik?
- Itt csak bűnösök vannak, akiket Jézus Krisztus megváltott.


A harmadik pedig egy videó a Jóságmérőről (Good-o-meter):

"Mert úgy szerette Isten a világot, hogy az ő egyszülött Fiát adta, hogy aki hisz ő benne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen." (Jn. 3,16)
Gy. L. hídépítő


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése