2011. november 21.

Bemutatkozás: Keresztény motorosok

Már nem is tudom hogyan találtam rá a Magyar Keresztény Motorosok Közösségére, de ahogy megláttam a videójukat, tátva maradt a szám... Az első pár másodpercben még azt hittem, hogy valami vicc, aztán utána rájöttem, hogy nem, ez komoly. Méghozzá nem kicsit! A tovább után megnézhettek pár videót erről a rendkívül szimpatikus társaságról és meggyőződhettek arról is, hogy egy motoros rocker is lehet Istenfélő...


Gyakran hajlamosak vagyunk valakit külleméről, hangjáról, mozdulatairól megítélni és rögtön egy skatulyába tenni. Shrek óta tudjuk, hogy a zord külső gyakran érzékeny belsőt takar, de azt álmomban sem gondoltam volna, hogy ilyen határozott kiállást és Istenbe vetett bizalmat is takarhat. Azt hiszem tanulhatnánk tőlük pár dolgot, többek között: felszabadultságot, Istenbe vetett bizalmat és missziós gondolkodást...
Az alábbi videó elég ütős csattanóval bír mindenfajta előítéletünkre :)


A motoros társaság idén nyáron részt vett a Csillagponton is, ami Tatán volt. Ha rajtam múlna, jövőre elhívnám őket a Szélrózsára is...


Végezetül két hosszabb videót is beágyaztam azoknak, akik még jobban szeretnék megismerni őket.
A honlapcímük: http://keresztenymotorosok.hu/index.php




A.B. hídépítő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése